از ویژگی های لوله کربن استیل سختی بالا ، مقاومت در برابر سایش و ضد خوردگی است.فولاد کربن آلیاژی با کربن و آهن است و محتوای کربن آن تا وزن 2.1٪ می رسد. افزایش درصد کربن باعث افزایش سختی و مقاومت فولاد می شود ، اما شکل پذیری آن کمتر خواهد بود. فولاد کربن از نظر سختی و مقاومت از خواص خوبی برخوردار است و از قیمت کمتری نسبت به سایر فولادها برخوردار است.

کاربرد لوله کربن استیل:

لوله کربن استیل از فولاد کربن در شرایط فشار بالا استفاده می کند. لوله کربن استیل در برابر ضربه و لرزش بسیار مقاوم هستند و باعث می شود مایعات منتقل شوند. لوله های فولادی کربن به طور گسترده ای در تعدادی از صنایع مانند حمل و نقل آب و فاضلاب ، صنایع نفت و گاز ، لوله های دیگ بخار و کندانسور ، کاربردهای فشار بالا و فرآوری شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرند.

- انتقال آب و فاضلاب

- صنایع نفت و گاز

- لوله های دیگ بخار و کندانسور

- برنامه های فشار قوی

- فرآوری شیمیایی

 

لوله کربن استیل ماده ای بادوام است که از فولاد کربن ساخته شده است ، یک آلیاژ فولاد با آهن و کربن. از لوله استیل کربن به دلیل قدرت و توانایی مقاومت در برابر فشار ، در انواع صنایع سنگین مانند زیرساخت ها ، کشتی ها ، دستگاه های تقطیر و تجهیزات کود شیمیایی استفاده می شود.

بازرگانی غدیر طیف وسیعی از لوله های فولادی کربنی را برای پاسخگویی به نیازهای شما در برنامه ارائه می دهد ، از جمله اندازه های سخت و سفارشی.

 

 

مزایای لوله کربن استیل:

لوله کشی فولاد کربن ایمنی و دوام را فراهم می کند. از آنجا که ضد ضربه است و تحت تأثیر شرایط سخت محیطی مانند فشار یا آب و هوای شدید قرار نمی گیرد ، ماده ای ایده آل برای کاربردهای سازه ای است.

مقاومت باورنکردنی فولاد کربنی به این معنی است که می توان لوله های فولادی کربنی را نازک تر و با مواد کمتری تولید کرد در حالی که هنوز قادر به انتقال حجم زیادی است. این امر لوله کشی فولاد کربنی را به ماده ای مقرون به صرفه تبدیل می کند. نه تنها می توان کمتر از آن استفاده کرد ، بلکه فولاد کربنی نیز قابل بازیافت است و این امر باعث می شود هم از نظر محیط زیست سازگار باشد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

از آنجا که ساخت آن آسان است ، لوله کشی فولاد کربن ماده ای همه کاره است. ما می توانیم آن را در ضخامت ها و ابعاد مختلف بسازیم. همچنین برش و خم شدن آن متناسب با هر کجا که لازم باشد آسان است. همچنین به راحتی به اتصالات ، شیرآلات و سایر اتصالات لوله متصل می شود.

برای کسب اطلاعات لازم در مورد لوله کربن استیل اینجا کلیک کنید.

 



وبلاگ شرکت پارس سازه انرژی البرز کربن ,لوله ,فولاد ,استیل ,کربنی ,فشار ,کربن استیل ,لوله کربن ,فولاد کربن ,فولاد کربنی ,فولادی کربنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی بهزاد سقاری پک 20 miraculous ladybug سایت تست نارین مارکت narinmarket سئو در ایران هتل های نزدیک جاذبه های گردشگری تهران چاپ عکس دلخواه شهید سعید جوادیان فرد