کاربردهای شیر بال ولو :

از شیر بال ولوبرای متوقف کردن و تنظیم جریان آب استفاده می شود و هر نوع شیر دارای جوانب مثبت و منفی و کاربردهایی است که برای آن مناسب تر است. شیر بال ولو در سیستم لوله کشی مسی بخشی از سیستم آبرسانی هستند و برای کنترل جریان آب تحت فشار از آب و یا چاه خصوصی استفاده می شوند. بسته به نوع طراحی شیر بال ولو ، آنها ممکن است برای کنترل ON-OFF ساده جریان آب مناسب باشند یا ممکن است به جای آن برای تنظیم حجم جریان آب طراحی شوند.

شیر بال ولو در مواد مختلف از جمله برنز ، برنج و پلاستیک PVC در دسترس هستند. حتماً مواد متناسب با نوع لوله مورد استفاده در سیستم لوله کشی را انتخاب کنید.

 


شیر بال ولو از جمله متداول ترین شیرآلات در کاربردهای لوله کشی هستند. شیر بال ولو با بالا بردن یا پایین آوردن یک دریچه داخلی با استفاده از دسته یا دستگیره ای از پیچ و تاب که در قسمت بالای شیر بال ولو قرار دارد ، جریان آب را کنترل می کنند. شیر بال ولو را هرگز نباید برای کنترل میزان جریان استفاده کرد - شیر بال ولو به گونه ای طراحی شده اند که کاملاً باز باشد (اجازه می دهد جریان کامل) یا کاملاً بسته باشد (به طور کامل جریان را متوقف می کند). استفاده از شیر بال ولو برای تنظیم جریان آب می تواند  دریچه های اضافی را از بین ببرد. شیر بال ولو برای خاموش کردن آبرسانی بسیار معتبر هستند و معمولاً به عنوان دریچه های خاموش در خطوط آبرسانی اصلی و شاخه مورد استفاده قرار می گیرند .

از آنجا که قطعات فلزی داخلی ممکن است دچار فرسایش شوند ، غیر معمولی نیست که شیر بال ولو در موقعیت روشن یا خاموش گیر کند. شیر بال ولو معمولاً در برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرند که در آن فقط به ندرت باید آب بسته شود.

شیر بال ولو احتمالاً مطمئن ترین نوع شیرآلات هستند و معمولاً برای بستن آب اصلی و برای بستن خط شاخه مورد استفاده قرار می گیرند. از نظر داخلی شیر بال ولو دارای یک توپ با سوراخ در وسط هستند که به یک دستگیره بیرونی از نوع اهرمی وصل می شود. هنگامی که دسته موازی با لوله آبرسانی است ، شیر باز است. هنگامی که عمود باشد ، شیر بسته است.

شیر بال ولو به عنوان یک کمک  مفید عمل می کند ، بنابراین شما با یک نگاه می دانید که آب را بسته اید یا خیر.

 

 

شیر بال ولو برای تنظیم یا شتاب جریان آب در برنامه های لوله کشی استفاده می شوند. این نوع دریچه ( ولو ) نام خود را از برآمدگی موجود در بدنه سوپاپ می گیرد ، شکلی که در انواع دیگر سوپاپ یافت نمی شود. دسته روی شیر معمولاً دستگیره پیچشی است.

این شیرها معمولاً در هنگام تنظیم جریان آب یا در صورت نیاز به تنظیم مرتب آن ، نصب می شوند. ویژگی های طراحی داخلی حاوی یک درپوش در انتهای یک ساقه سوپاپ است که توسط دستگیره پیچ سوپاپ بالا و پایین می آید.

 


وبلاگ شرکت پارس سازه انرژی البرز جریان ,استفاده ,لوله ,تنظیم ,شوند ,بسته ,مورد استفاده ,استفاده قرار ,تنظیم جریان ,برای تنظیم ,برای کنترل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

iimusicii عشق تفريحي دانلود برای شما همه چی موجوده همه چی موجوده مدل لباس 2020، مدل لباس 99، مانتو، پالتو، کیف، کفش، کت دامن