تفاوت اصلی بین شیرآلات میراب و فولادی محتوای کربن است که به طور مستقیم بر مقاومت و قابلیت انعطاف پذیری فولاد تأثیر می گذارد. فولاد کربن به عنوان WCB نیز شناخته می شود. فولاد کربن به طور کلی حاوی مقدار کمی سیلی ، منگنز ، گوگرد و فسفر است. فولادهای سازه ای کربنی برای ساخت و ساز به فولادهای سازه ای و برای ساخت ماشین آلات به فولادهای ساختاری تقسیم می شوند. فولادهای کربنی را می توان به فولادهای کم کربن (WC کمتر از 0.25٪) ، فولادهای کربن متوسط و فولادهای کربن بالا تقسیم کرد. با توجه به محتوای فسفر و گوگرد ، فولادهای کربنی نیز می توانند به فولادهای کربنی معمولی (با فسفر و گوگرد بالاتر) ، فولادهای کربنی با کیفیت بالا (با فسفر و گوگرد کمتر) و فولاد با کیفیت بالا (با گوگرد و گوگرد کمتر) تقسیم می شوند.

مشتری های انواع صنایع برای فرآیندهای پر تقاضای خود به انواع شیرآلات مختلف نیاز دارند. شیرآلات در تعداد زیادی از مواد برای هر کاربرد قابل تصور موجود است. تعدادی از این مواد عبارتند از PVC ، فولاد کربن ، فولاد ضد زنگ ، چدن ، و چدن داکتیل.

 

 

مشخصات شیرآلات میراب:

چدن (که به آن آهن خاکستری نیز گفته می شود) نوعی فلز است که صدها سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. این آلیاژی است که از 96٪ -98٪ آهن ، 2٪ -4٪ کربن و مقدار کمی سیلی ساخته شده است. شیرآلات میراب دارای تحمل درجه حرارت چشمگیری است ، با برخی از چدن ها قادر به کنترل دمای بیش از 2100F (1150C) است. وقتی نوبت به فشار می رسد ، قدرت چدن به کلاس فشار آن بستگی دارد.

شیرآلات میراب محکم است و معمولاً حتی پس از عبور از لرزش های شدید نیز آسیب نخواهد دید. اشکال اصلی شیرآلات چدنی این است که اصلاً خیلی شکل پذیر نیستند. در واقع هر خمشی باعث ترک خوردن و بی فایده شدن چدن می شود. یک کیفیت عالی چدن این است که خیلی گران نیست. تا آنجا که فلزات می روند ، چدن معمولاً اقتصادی ترین گزینه است که آن را به گزینه ای مناسب برای افراد با بودجه تبدیل می کند.

مشخصات شیرآلات میراب:

دومین ماده ای که ما در حال بررسی آن هستیم ، آهن شکل پذیر است. آهن داکتیل آلیاژ آهن مدرن تری است که با گرافیت گره ای شکل ساخته می شود. این شکل پذیری عالی به مواد می دهد ، بنابراین لزوماً هنگام خم شدن شکسته نمی شود. محدودیت دما کمی کمتر از چدن است ، اما هنوز هم در دمای 1350F (730C) کاملاً بالا است.

ماندگاری شیرآلات میراب:

چدن ماده ای محکم است که می تواند فشارهای بالاتر از هر پلاستیکی را تحمل کند. اگر از فشار نامی دریچه یا لوله چدن فراتر رود ، می تواند خم شود و ترک بخورد. چدن در واقع شکل پذیری صفر دارد ، یعنی سفت و محکم است و در صورت خم شدن ترک می خورد. چدن نیز با گذشت زمان زنگ می زند ، بنابراین باید تعمیر و نگهداری منظم انجام شود تا شیر شما از خوردگی پاک نشود.

آهن داکتیل: آهن داکتیل همچنین از یکپارچگی ساختاری چشمگیری برخوردار است. این می تواند فشارها و درجه حرارتهای بالا را از بین ببرد. این ماده به دلیل خاصیت شکل پذیر بودن ، هنگام خم شدن نیز کمتر ترک می خورد. آهن داکتیل نیز به مرور زمان زنگ می زند ، اما به راحتی چدن نیست.

سهولت نصب شیرآلات میراب:

شیرآلات میراب در هنگام نصب گزینه های زیادی به کاربر می رود. شیرآلات چدنی معمولاً با استفاده از فلنج پیچ می شوند. جوشکاری دشوار است ، اما غیرممکن نیست. دریچه های چدنی ما با انتهای فلنج موجود است ، زیرا این یک روش عالی برای کاربردهای فشار بالا یا پایین است.

برای شیرآلات میراب اینجا کلیک کنید.


وبلاگ شرکت پارس سازه انرژی البرز شیرآلات ,فولادهای ,میراب ,کربن ,گوگرد ,فولاد ,شیرآلات میراب ,فولادهای کربنی ,فولاد کربن ,مشخصات شیرآلات ,شیرآلات چدنی ,مشخصات شیرآلات میراب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Biology Milaur home برق سرماسان رستوران NickanPishroTech طلیعه آزادی